ik,9 maanden oud , lief he ?

ik,9 maanden oud , lief he ?
ik werk voor Eileen in Ivy Scrap en andere sites

Nelleke's Pinterest

HSA - Eileen

HSA - Eileen
dit is Eileen van Happy Scrap Art

lo's link.

Ik heb de meeste lo's gelinkt naar de gallery of de winkel. Neem gerust een kijkje in daar en geniet.

zondag 6 september 2020

 Sept. 2020 HSA DC Bravery
winkel link-https://digiscrap.shop/happyscraparts/bravery_bundle_882_2
ook alles apart verkrijgbaar
https://digiscrap.shop/happyscraparts


Bedankt voor weer een mooie kit om mee te werken Eileen
mijn 1e lo  is gemaakt met de HSA_Bravery_FWP
Sept. 2020- Courage - My plane jump 2007
Toen ik 50 jaar werd in Maart 2007 kreeg ik een vliegtuigsprong op Texel van mijn kinderen en mijn inmiddels ex-man.
We leven gelukkig verder als vrienden voor bijna 3 jaren....
Die sprong was 1 van mijn wensen, een helicopter en ballon vlucht staan nog op mijn lijstje.
mijn eigen foto's
iets geschaduwd
font-Arial
En deze lo is gemaakt voor allen die vechten tegen die rot ziekte , genoemd : Kanker...
Sept.2020-Be brave...
Ik heb/had op mijn koor 4 dames die hier tegen vechten , en 1 is ons al ontnomen dit jaar...
Zo deze lo is voor iedereen die vechten voor hun leven , Sterkte hier mee !
iets geschaduwd
Sept,2020 Mask bij Eileen
Hier is mijn - Sept.2020 Mask-Loving flower...
Bedankt voor de mask Eileen
Ik heb jou mooie nieuwe HSA Bravery voor Sept.2020 gebruikt
Sept. 2020 HSA DC Bravery
winkel link-https://digiscrap.shop/happyscraparts/bravery_bundle_882_2
ook alles apart verkrijgbaar
https://digiscrap.shop/happyscraparts
de mask gekleurd
font-Bradway
geschaduwd
vrije foto van Facebook
Sept 2020 Dapper-Moedig-Sterk...
Na al 3 jaar alleen verder ,na een huwelijk van 32 jaren -
samenwonend met mijn dochter ben ik sterker geworden en gelukkig,
ik slaap goed,ben en voel mij veel beter nu , en gelukkig is de verstandhouding goed met mijn ex,
ook voor de kinderen...Nerissa 26 -en heb nog 2 zonen van 31 en 34
font Augusta
iets geschaduwd
And here my page -Sept 2020 Bravery - Courage -...
made with the loving Sept. 2020-HSA_Bravery , thanks Eileen
font Augusta
shadowed a bit
Me and my doughter live on our own since Dec.1 2017.
After my devorce papers ready in March 2018 .
We feel so much better, I am happy, stronger and get along real good with my daughter...


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten